اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۲۷۳۴

بدهی ۵ میلیارد ریالی اتحادیه رستوران های تهران تسویه شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ , بازدید: ۳۳۹
علی اکبر رهبری رئیس اتحادیه رستوران از پرداخت بدهی اتحادیه رستوران به اتاق اصناف تهران خبر داد

علی اکبر رهبری رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران اعلام کرد ، یک از مهمترین مواردی که در زمان تحویل اتحادیه به هیئت مدیره جدید مورد توجه قرار گرفت موضوع بدهی 5میلیارد ریالی اتحادیه به اتاق اصناف تهران بود.

لذا با دعوت از اعضای محترم جهت همیاری و همکاری ،علاوه بر بررسی  مشکلاتی چون ارزش افزوده، مالیات، مواد اولیه مواردهای مهم از جمله تعامل و هماهنگی با اداره محترم اماکن، تعزیرات  نیز مطرح و جهت رسیدگی اقدامات لازم انجام گردید .

در طول 40 روز از شروع فعالیت هیئت مدیره جدید، بدهی 5 میلیارد ریالی اتحادیه رستوران  به اتاق اصناف تهران پرداخت و تا خرداد ماه 1402 تسویه انجام گردید.

رئیس اتحادیه رستوران افزود : در راستای موضوع ارزش افزوده، رایزنی و جلسات با  نماینده کمیسیون مالیات مجلس انجام گردید و مقرر شد نماینده های اتحادیه های غذایی تهران که مشمول ارزش افزوده هستند و مقرر گردید جلسه مشترک با حضور نماینده سازمان امورمالیاتی و کمیسیون مالیات مجلس شورای اسلامی تشکیل گردد .

در راستای فعالیت آکادمی رستوبان که تحت نظارت این اتحادیه می باشد، با همکاری وزارت میراث فرهنگی مقرر شد برای رستوران هایی که دارای رتبه بالا و ستاره دار می شوند، تسهیلات و امکانات  ویژه لحاظ گردد .

رهبری اضافه کرد ، پیرو جلسات مختلف در اتاق اصناف با حضور اتحادیه های خوراک و نوشیدنی های شهر تهران مقرر گردید، برای اولین بار کمیسیون و کمیته رسیدگی به مطالبات اتحادیه های غذایی تشکیل گردد و چالش های مشترک واحد های غذایی با درخواست های مشترک دراین کمیسیون مطرح و بصورت درخواست رسمی جهت رسیدگی توسط واحد حقوقی اتاق اصناف  پیگیری شود .

همچنین برای جلسات مهم در تمام حوزه ها و تصمیم گیری های کلان ،همراهی نماینده این کمیسیون  جهت مشاوره و یا ادای توضیحات با اتاق اصناف انجام پذیرد .

هیئت مدیره اتحادیه در تلاش می باشد در راستای رفع مشکلات پرونده های تعزیرات ضمن تشکیل جلسات با مسئولین ذیربط اقدامات لازم را درهفته جاری اعلام نماید .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016